sick ?

nu ska jag bara krypa ner i sängen och dö lite. är så jävla trött !!
tittade på Skidor idag, somnade vid 15 o vaknade vid 16 och tittade på Freestyle. Sverige kom 4a. härligt! sen efter det så har jag varit så jävla trött hela kvällen. och när jag vaknade vid 16 så hade jag ont i halsen och har det fortfarande. fan, orkar inte bli sjuk. iallafall inte när det gäller att ha ont i halsen!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Mikaela :)

Krya på dig hjärtat , saknar dig <3

2013-03-17 > 00:03:24
BLOGG: http://melazwallin.blogg.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?