längsta gång och cyckelbro

Kom på att jag glömt lägga upp bilder på den nya Bron i Sölvesborg. så här kommer en liten förhandstitt. 

Europas längsta gång- och cykelbro.

Fakta om bron

• Längd: 725 meter +
• Bredd: 3,5 meter
• Byggs av 700 ton stål
• Bågarna är 17 meter höga
• Segelfri höjd: 2,3 meter
• Bron får 4 utkiksplatser
• Bron ljussätts med energisnål diodbelysning




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



BaraJag

UNDERBARA bilder. Vi får ta en promenad med Mikaela i helgen. Kanske grilla på ön.Vad sägs om det? då kan det bli fler fina kort. <3

2013-04-24 > 20:53:54
Teo

Det är visserligen en bra idé men att "dela" upp sjön/havet/sundet så att man inte kan segla där känns faktiskt riktigt korkat. Designen är ju helt galen, det blir bara en nagel i ögat.

2013-04-24 > 21:34:36
Mikaela :)

Vackra bilder hjärtat <3 Vi får ta en promenad på den någon dag :) <3 Tycker om dig älsklingen <3

2013-04-25 > 10:25:54
BLOGG: http://melazwallin.blogg.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?