4år



Det är fyra år sedan du försvann ifrån oss nu.
när klockan blir efter 10 har du varit borta från mig längre än vad jag kände dig. och det gör ont i mig.
tårarna börjar rinna nu när jag skriver detta och alla tankar och minnen med dig kommer upp.
det är hemskt att du lämnade oss så hastigt. att en sjukdom kan ta någon liv, det förstår jag inte.
det går inte en dag utan att jag tänker på dig. det går inte en dag utan att jag tänker på hur jag skulle vara nu om du vore här.
det går inte en dag. inte en dag. utan dig.
Tack för att jag fick lära känna dig. Tack för att du fanns där.
Jag älskar dig.

  


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



EMMA | Foto & Mode

Åh vad hemskt, vila i frid! Var det din pappa? Tankar till dig ♥

2012-09-30 > 16:35:44
BLOGG: http://hemmahosemmma.blogg.se
BaraJag

Älskade barn. Vet att du saknar. Vet att du tänker. Men tänk oxå att Kent vill vi går vidare. Går vidare med glada/positiva tankar om vad livet vi lever har o ger oss. Älskar dig så.. Vet att det är en jobbig dag,
för oss båda.<3 <3 <3

2012-09-30 > 21:24:11
Mikaela :)

Du skriver så fint om honom , och är glad att du berättat det du orkat berätta om honom för mig :) Han var ju ändå en stor del i ditt liv <3 Du kan prata med mig om allt hjärtat , jag lyssnar <3 Puss

2013-05-11 > 10:52:51
BLOGG: http://melazwallin.blogg.se

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?