läkaren

var och pratade med min läkare idag om vad jag tyckte om tabletterna och så. och kan säga att det märks stor skillnad när jag inte tar tabletterna och när jag tar dem. jag märker en positiv skillnad nu när jag tar mina tabletter. jag kan koncentrera mig. jag kan planera framåt.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



BaraJag

Älskade barn. Tänk att känna så <3. Att ditt liv blir lättare att planera ja då blir det automatiskt lättare att leva. Jag kan bara säga jag är så himla glad för din skull. Älsk di

2012-10-22 > 20:47:43

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?