120130

Måndag idag. har ridning ikväll vid 18 och rider till 20. ser fram emot det.
sov en natt till hos älskling då jag inte hade någonting att göra i skolan idag, är i stort sett klar med alla mina betyg jag behöver. är biologin (kemin & fysiken) och bilden kvar bara tror jag. men ska självklart till skolan imorgon. sitter och fryser just nu med en filt om mig. funderar på att fixa middag nu, är hungrig. så ah, middag blir det.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



A common blogg -

fin blogg

2012-01-30 > 16:34:48
BLOGG: http://setfire.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?