120110

Tittar på Casper. underbar film, har alltid tyckt om den.
första skoldagen gick bra. väldigt bra. fast jag försov mig så hann inte med bussen så mamma fick köra in mig till stan. men som tur var så hann jag till lektionerna började iallafall. imorgon känns de som en seg dag. går i skolan länge. vill inte. vill inte alls. verkar fixa sig nu med NO:n som jag ska fixa betyg på, känns skönt. vet i vilka städer jag ska söka in på gymnasium nu med. dubbelt så skönt. fast nackdelen att jag som 94 kommer få gå med 96orna, men de är ju bara i 3 år. vill ta körkort nu.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



bara jag

Känns skönt att här läsa du tycker det känns bra. Angående skola gymnasium, det kommer du att fixa galant min tjej. Du kommer vara äldst i klassen för en gång skull. Du har ju alltid varit yngst. Fniss.

2012-01-11 > 17:48:49

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?