mindre än ett år

Nu ska jag sätta mig och titta på några avsnitt av Jersey Shore. älskar den serien <3
ska ta något litet att äta med. går runt och är godis sugen hela tiden, jag tycker inte om det. men kan berätta en rolig sak, jag har räknat och tydligen har jag gått ner nästan 10kg på lite mindre än ett år :D



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Anonym

tror du räknat lite fel tjejen. Några kilo till va de allt. Så om du nu är godissugen så va gör de:))

2012-04-18 > 21:31:33
Phineline

Du är duktig. :)

2012-05-24 > 21:43:20
BLOGG: http://phineline.spotlife.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?