suger på att blogga

Vet att jag suger på att blogga just nu. Men har liksom skolan och när jag kommer hem så är liksom inte datorn det första jag tänker på. Håller på att ladda upp bilder från förra Lördagen då det var kalas för Lenny, kan ju säga att det inte går så jätte bra då det tar drygt 15 minuter för att jag ska kunna ladda upp En bild (efter flertal försök med samma bild). Kan inte lova att jag kommer bli bättre med varken bilderna i bloggen eller blogginläggen men ska försöka iallafall. Måste som sagt sköta skolan då jag bara har detta året på mig att få upp mina betyg.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Det är ingen fara vi förstår.

Jag har med haft en dålig bloggperiod och inte hunnit läsa många bloggar heller och inte skriva kommentarer. Ska bli ändring på det nu.



Nu ska jag läsa det jag missat hos fina dig.



kramar

2011-09-12 > 11:49:29
BLOGG: http://wiilow.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?