llamåendet och huvudvärken

Sitter i bussen påväg till skolan nu. Illamåendet och huvudvärken har i stort sett försvunnit men nu har förkylningen kommit istället. Men jag tar mig till skolan iallafall. Ska träffa Lizette idag också och sedan ikväll ska vi på fotboll med Emma och Julia :) ser fram emot det. Hade engelska glosor tills idag och har inte övat. Kom på imorse att jag hade det tills idag. Känns ju bra, verkligen. Inte. Så får väl sitta och öva lite tills lektionerna börjar då jag har sovmorgon idag.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?