110918

Nu är man påväg hem efter att ha sagt hejdå till hjärtat mitt som tog tåget hem. När man kommer hem så ska jag packa mina rid kläder och sedan bestämma vad jag ska ha för kläder på mig imorgon :) verkar som det ska regna imorgon också så måste planera efter vädret :) slutar skolan 11 imorgon, har möte vid 15, ridning vid 18 och ska försöka hinna med tåget vid 19:58 också då jag ska hem till hjärtat mitt :) har ju studjedag på Tisdag.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?