110903

Snart bär det in till stan med Lizette där man ska fira Lenny för han fyllde 30 i veckan! (:
Efter kalaset drar vi hem till Lizette där natten tillbringas hos henne. Hem imorgon. Kamerna följer med på både kalset och hem till henne så det blir nog lite foton idag! och om det blir foton så betyder det att dom fotonen ska upp på bloggen så snart som möjligt. Men nu ska jag fixa till mig lite och sen drar vi väl eller något.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?