111030

Tittar på en film med älsklingen min. Dem påminner om Independens day. Fast IP är mycket bättre. Vaknade vid 10 imorse. Kändes skönt att sova lite längre för en gångsskull :) efter filmen så ska vi kanske äta middag eller så ska vi titta på en till film. Detta är liksom en sådan relax dag. Imorgon ska Lizette jobba så jag är ensam hemma, när hon slutar ska vi ta tåget till stallet och efter det ska jag låna brorsans dusch och sen tar vi tåget hem igen. Detta kommer bli en underbar vecka med Den jag Älskar! <3



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?