111005

Nu väntar man på att bussen ska komma. Får hoppa av vid skolan i Norje och sedan gå hem därifrån. Man får ju hoppas att det inte börjar regna. Har tänkt arbeta med Samhällskunskapen idag men får se hur det blir. Först kan jag tänka mig att sätta mig och jobba med det men sen bara försvinner den känslan. Så får se hur jag gör. Men först när jag kommer hem så blir det iallafall att laga middag :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?