111003

Nu börjar veckan om på nytt igen, Måndag. Slutar skolan vid 13:25 har jag för mig och då ska jag gå ner till stationen och ta bussen hem. Uffe, mormors hund, kan inte vara ensam hela eftermiddagen :) så ska höra av mig till min bror och fråga om han kan hämta mig då han nog ändå kör förbi hemma, för jag har ridningen ikväll och mamma slutar inte förens 17:30 så hon får lite problem att hinna skjutsa mig till stallet i tid. Men får se, om inte min bror kan skjutsa dit mig så får mamma göra det iallafall :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



emelieeriksson

fin blogg! :)

2011-10-03 > 13:03:49
BLOGG: http://emelieerikszon.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?