111020

Inte varit i skolan på hela veckan pga att jag varit sjuk. Ska dit idag. Klumpen i magen bildas och nervositeten kommer utan förvarning - ångerst. oro. panik. Jag kan inte hjälpa att jag varit sjuk så varför är jag nervös? Jo, inte varit i skolan på 5 dagar (inkl helgen). Jag vet inte vilka elever som är där (om några är sjuka), jag vet inte om jag missat någonting på lektionerna osv. Jävla nervositet. Jävla klump i magen.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Gabriella Petkovic

high five! har också add!

2011-10-20 > 14:38:41
BLOGG: http://fashionsoul.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?