111016

Äckligt toppen. Sitter nästan och somnar på tåget. Är påväg hem, haft en jätte bra helg med älsklingen min! Fast det negativaste på hela helgen är att jag har haft hals ont och börjar bli förkyld. Inte kul alls. Får se hur jag gör med skolan imorgon beroende på hur jag mår. Kan säga att nu när jag sitter på tåget så känner jag mig sjukare, jag är varm och näsan bara rinner. Halsen gör ont och hostan blir värre. Hade bara önskat man hade kunnat öppna fönsterna på tåget så man får lite friskluft iallafall.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?