Storm

Sitter på tåget nu påväg hem. Jävla vilken storm det är ute alltså! Filmade lite med min kamera idag och ska sen lägga ut det på bloggen när jag tagit bort ljudet på den :) hört att detta är den värsta stormen sedan 2007, och kan definitivt hålla med om det. För man ser ju att folk knappt kan ta sig fram när dom är ute. Hemska storm, undra hur mycket skada den kommer ha gjort när den dragit förbi.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?