ojojoj

hemma idag med. mår fortfarande illa. men blir skola imorgon iallafall.
Tog mig i kragen och dammsugade mitt rum + hängde upp några tavlor. plockade ur diskmaskinen och gjorde en varm kopp Oboy till mig. Ska titta på Vampire Diaries avsnitten och se om jag kan hitta någon bra DVD-skiva som jag kan bränna över alla avsnitten på. Nörd. Onsdag idag. Känns som Torsdag. Jag vill ha en egen lägenhet. kunna inreda den som man vill och bara ha ett eget liksom. jävla iab (inacorderingsbidrag) som bara ger bidrag till de som bor 40km från skolan. hatar att bo 12km från skolan. fast det är gr8 ändå.
Men back to business, Vampire Diaries kallar.

Jag & mormor
ovanligt nog så ler jag. fint litet leende detdär.
(datumet på bilden stämmer inte. 22/5-2011)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?