hemma

Hemma från skolan idag. så ont i magen att jag knappt kan gå. hatar det.
ska nu ta och försöka resa mig upp och göra lite Teé och ta en Alvedon, kanske äta någonting också. ska nog titta igenom lite skolarbete i mitt USB som jag måste göra klart. skolarbeten på datorn suger. men nu ska jag försöka resa mig upp, måste ha en Alvedon. bilden har ingenting att göra med inlägget.


gammal bild på mig.
från de två veckorna.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Molly Bergström, UPPSALA



Önskar dig en riktigt bra tisdag!

Kraaam

2011-11-29 > 13:46:14
BLOGG: http://mooollys.blogg.se/
Emmie

Det är jobbigt när man har så ont. Hoppas det går över snart, krya på dig :)

2011-11-29 > 16:02:49
BLOGG: http://emmiev.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?