111122

Vampire Diaries och sängen med kudden bakom nacken. så skönt.
har ingen skola imorgon, helt jävla underbart. ska bara ta det lungt. bara vara. Kanske spela PS2, eller varför inte sims2 ? bara ha en dag för mig själv. utan någonting annat. låter härligt i mina öron. hoppas bara jag kan genomföra det med. brukar bli att det aldrig blir som man tänkt sig. haha. Men nu ska jag fortsätta titta på V.D och sen ska jag kanske lösa lite korsord. klockan är bara 19:15 men den känns som 22:00 eller någonting. åh.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Så skönt att läsa ärliga och öppna bloggar!

2011-11-23 > 01:41:25
BLOGG: http://nilssonpettersson.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?