111105

Lördag. Kikat på försvarsmaktens hemsida lite. synd att det blivit att när man gjort lumpen kan man bli inkallad. men hade varit fränt att vara hundförare. hade inte backat om någon frågat mig.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Linn

åh kollade också på försvarsmaktens hemsida. funderar på att göra lumpen men tycker också att nackdelen är att man kan bli inkallad :/



Men hoppas du har det bra, kollar in på din blogg minst en gång per dag!(:

2011-11-06 > 12:55:33
BLOGG: http://clovvn.blogg.se/
Des

Hej där! :) Satt egentligen och klicka runt bland bloggar för att göra reklam för vår tävling, men jag fastna verkligen för din! Äntligen en liten mer personlig blogg, fortsätt så :D

2011-11-09 > 17:11:55
BLOGG: http://tofflor.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?