tråkigt och ointressant test

Testet börjar: 20:21
Kommer du att svara ärligt på alla frågor? - Ska försöka
Har du nånsin blivit påtagen med att ha sex? - Nej
Bär du en prickig tröja idag? - Nope
Är klockan mycket? - Nej (: 
Hur kåt är du på en skala 1-10? - 0
Är dina föräldrar gifta? - Nope
Vill du gifta dig som äldre? - Ja
Har du ätit pizza idag? - Nope
Tycker du om tester? - Om man har tråkigt så är det kul :D
Varför gör du testet? - Har tråkigt
Vad heter din pojk/flickvän? - Är singel 
Har du ett bra sexliv? - Haha
Skulle du ha sex med någon av samma kön? - Ja
Lagar du ofta mat? - Yess!
Kan du fler språk än Svenska? - Engelska, lite Italienska, lite Thailändska.  
Är du duktig i skolan? - Newer
Hur många skolämnen har du underkänt i? - alla förutom tre
Hur många skolämnen har du VG/MVG i? 3
Är du stolt över dig själv? - Nope
Har du gjort bort dig offentligt? - Haha ja 
Har du tappat byxorna allmänt? - Nope
Kan du simma? - Ja
Är du rädd för vatten? - Inte rädd men har respekt för vatten 
Är du höjdrädd? - Lite
Är du mörkrädd? - Ja
Vad tycker du om clowner? - Läskiga
Använder du svarta kläder? - Oftast
Har du någonsin använt bälte? - Skärp? Ja
Hur snygg är du 0-10? - 5 kanske
Har du msn? - Ja
Har du lunarstorm? - Har haft. Aldrig igen. 
Är du en rolig person? - Ibland :D
Är du italienare? - Ne
Tittar du varje dag på film? - Varranan dag typ :D 
Har du blivit sårad av kärlek? - Det har väl alla?
Är du attraktiv? - Inte vad jag tycker
Har du druckit för mycket? - Ja
Har du testat droger? - Nej
Har du hål i tänderna? - De vet jag inte. Har haft. 
Är du gift? - Nej
Dag eller natt? - Natt
Värme eller kyla? - Värme
Har du mobil? - Ja
Har du husdjur? - Ja 
Har du velat försvinna? - Yess
Vad är den roligaste saken som hänt idag? - Att jag trillade när jag skulle upp på hästen ): 
Senaste kramen gav du? - Till Emma
Har du rosa läppstift? - Aldrig
Borstar du tänderna varje morgon? - Glömmer faktiskt ibland. Men oftast varje dag.
Har du tatuering? - Vill ha
Har du slitet hår? - Inte längre.
Har du en polotröja på dig nu? - Nope 
Har du varit i Thailand? - Jaa
Har du blivit utsatt för hot? - Hot? Ja. 
Har du piercing? - Öronen :D vill ha i ögonbrynet.
Om ja, var? - Samma som jag skrev. Öronen. Vill ha i ögonbrynet.
Vilken är din naturliga hårfärg? - Rödtott
Har du ett par solglasögon? - Yess
Använder du locktång? - Plattång :D
Hur lång tid tar det att fixa ditt hår? - Oplattat, 30 minuter. Plattat, 15 minuter.
Har du gardiner i ditt rum? - Yess. Faktiskt
Sover du med kläder? - De gör väl alla? Har trosor, T-skirt och ibland ett par sovbyxor ju :D
Går du i en bra skola? - Skolan är bra. men ingenting för mig just nu.
Snusar du? - Nej
Har du hört nått som fått dig gråta? - Yess
Vem tillbringade du natten med senast? - Ehrg. Mig själv? 
Har nån främling tagit på dig? - Nope
Har du badat i en pool? - Yess
Har du drömt underliga drömmar? - Yess
Vad ligger på din högra sida? - Står ett bord där. TV kontroller. Lampa. Armband. Klocka. 
Använder du shorts? - På sommaren ja.
Har du skor på dig nu? - Nej
Om ja, vilken färg? - Om jag skulle haft dom på mig hade jag haft svarta
Har du strumpor på dig nu? - Nope
Vad luktar det om ditt hår nu? - Schampoo
Har du smakat på blod? - Yess
Förlorat nått viktigt? - Yess
Har du pengar? - Jao.
Om ja, hur mycket i din ficka just nu? - Har inga byxor på mig. Så noll spänn. 
Vilken storlek har din tröja du använder nu? - M tror jag.
Hur ser den ut? - Svart
Vilken storlek har dina byxor/din kjol just nu? - Har inga byxor på mig. 
Hur ser dom/den ut? - Har dom inte på mig :D
Är frågorna onödiga? - Just nu, JA
Vilken sexualitet har du? - Låter det vara osagt. 
Är du gudstroende? - Nope
Har du besökt Norge? - Yess
Har du besökt Finland? - Nope
Har du besökt Danmark? - Yess
Har du varit i Afrika? - Nope
Har du varit i Sydamerika? - Nope
Har du varit i Nordamerika? - Nope
Har du varit i Ryssland? - Nope
Är lampan släckt eller tänd i ditt rum nu? - Den som är på väggen är tänd :D
Pratar du ständigt i telefon? - Smsar.
Tittar du på OC? - Yess
Är du törstig nu? - Nej
Är du hungrig nu? - Nej
Vad tycker du om tjejer? - Dom är tjejiga
Vad tycker du om killar? - Dom är pojkiga
Har du velat ha tillbaka ett ex? - Har velat, ja. Men inte längre.
Har du klappat en get? - Yess
Har du ägt en hamster? - Nope
Har du hållt i en kanin? - Yess
Har du ätit på en blomma? - Yess :D 
Testet slutar: 20:32


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?