15 över 10

Klockan är drygt 15 över 10 och jag har precis lagt mig i sängen. Följde med Jennie på hennes hoppträning idag. Var väldigt roligt att se plus att jag fick en del bra bilder också :) imorgon är det BUP vid 08.30 till 11.30 och sedan BUP igen vid 15.00 till 16.00. Blir en lång dag för mig. Funderar på att kanske skippa 15 tiden och byta den till någon annan dag istället. Får se hur jag gör. Iallafall, nu börjar diagnos testen.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?