Fotografera Känslor

Som en del utav er vet så fotograferade jag känslor till en släkting till mig, och bilderna skulle hon ha i en utställning. Om ni vill läsa inlägget så är det Här.
Och om ni minns så skrev jag såhär i detta inlägget
"Funderar också på att låta Er bloggläsare kanske ge mig Tips om vad man kan fotografera för känslor och sen väljer jag ut 1-2 stycken som jag tycker blir bra och självklart får dom bloggläsarna en länkning i min blogg (: Och kommer självklart lägga upp bilderna jag tagit och länka bloggläsarna som jag valt ut."

Och nu ska jag ha en liten "tävling". Jag vill att ni kommer med förslag på olika känslor man kan fotografera. Hat, Sorg, Förvirrad & kanske te.x Behagligt.
Ni ska också skriva några tips på hur man kan ta bilden, te.x som på Sorg så kan man kanske skriva såhär "Sorg för mig är att man har förlorat någon närstående. Te.x som att man står vid en grav med en blomma i handen. Sorg för mig är också Svartvitt!"

Jag kommer välja ut 1-2 stycken som jag kommit med bra förslag. Och sen kommer jag länka dem personerna och skriva vad dom tycker te.x Sorg är (så som jag skrev med gravstenen).
Ni får komma med förslag på vad som helst, men jag kommer INTE välja samma sak flera gånger!

- Ni gör ett inlägg i Er blogg som skriver att ni är med och "tävlar".
"Vinnarna" kommer också länkas i min meny med den känsla dom valt.

+ man får skriva mer än ett förslag men man ska skriva tips på hur man kan ta bilden!
och självklart får Ni som inte har en blogg också komma med förslag! Erat namn kommer också att stå i menyn tillsammans med känslan ni valt!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Amanda

svar: ah nu fattar jag hur du menar

2011-05-21 > 12:00:52
BLOGG: http://sockervaddsmolns.blogg.se/
Sessi

Vill att du ska fotografera SORG :D

en sorg bild för mig är någon flicka som tappat sin nalle eller att nallen tappat huvudet och hon gråter.

2011-05-21 > 18:13:47
Sofie

Fin blogg fotografera något som är förtvivlan :)

2011-05-21 > 19:33:00
BLOGG: http://nattstad.se/tresmåapor

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?