110528

Klockan är nu snart kvart över ett. Ska på kalas idag.
Tittat på en film nu på morgonen för att få tiden att gå. Är ensam hemma, mamma är i stan fortfarande. Och som jag skrev ska jag på kalas vid 16 tiden. Känner mig inte jätte pigg idag men känner att jag ändå ska dit. Trots allt en utav mina kusiner som fyller år. Efter kalaset så vet jag inte vad som händer. När jag tittat om det är något bra på TV så nej, ingenting alls som lockar mig. Så det blir väl att titta på en film istället (: funderar på att titta på Transporter 1-3. Yess. Så blir det. Somnade vid 3 inatt. Sov till 10. Känns okej.
Imorgon, Söndag, ska man förhoppningsvis iväg och hjälpa Jennie med hennes häst då hon tävlar. Kameran ska följa med och foton kommer tas. Tog lite foton förra gången jag hjälpte henne men kände att jag inte ville lägga upp dom ännu då en del inte var så jätte bra. Så imorgon, om jag får bra foton så blir det att jag nog lägger upp dom på bloggen. Hoppas verkligen man kan hjälpa henne. Är liksom vid 8 på morgonen och har inte direkt någon skjuts så kanske blir att man får cykla till henne.
Men nu ska jag försöka få in katten (tror inte hon vill komma in ändå), se om jag hittar några bra kläder man kan ha på sig idag och sen ska man väl vänta på att man ska till kalaset.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?