110527

Vaknade vid 11 idag. Somnade vid 02 inatt typ.
Mamma slutar jobbet vid 14 och då ska hon in till stan. Själv kommer jag vara hemma och ta det lungt. Hade egentligen tänkt gå hem till pappa i helgen men han jobbar så ah. Får se vad som händer idag då yess. Kanske en film eller att man går ut och fotograferar kanske. No idea. Kanske spela något? I don't know.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Dessi!

Jag kan inte annat än att hållare dig! Dom andra är så sjukt bra lixom!:)

2011-05-27 > 23:38:52
BLOGG: http://dezirees.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?