110507 x2

Kom hem vid 15 tiden. Ikväll blir det nog Batman maraton. Först Batman Begins och sen Batman The Dark Knight.
Ska lägga in bilderna i datorn från Kosläppet också idag. Tror jag kommer lägga upp dom imorgon om jag har tid. Vilket jag förhoppningsvis har. Nu ska jag se om det finns något på tv som man kan titta på. (Vilket det oftast inte brukar finnas). Men se nu att det faktiskt är en film på TV som heter The Game Plan så den ska jag titta på. 


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?