110505

Vid 11:30 kommer Emma och vi ska åka iväg en runda.
Tittade på Ishockey igår, Sverige vann med 6-2 mot USA. Tycker verkligen det var en spännande match! Fast jag somnade sista halvtimmen så ah. Hann inte se slutet. Men det var bra spelat av de både lagen iallafall! (: Idag ska jag rida vid 17 tiden, sista ridningen för mig på Torsdagarna. Imorgon (Fredag) så vet jag inte vad som händer, mamma pratade om att hon skulle bjuda hem Mormor och Johnny på middag eller liknande. På Lördag blir det iallafall Kosläppet i Bräkne-Hoby. Kommer vara massa mysigt och jag kommer fotografera mycket! (: Så blir att ladda båda kamerabatterierna tills Lördag. Nu ska jag lyssna lite på musik och ta det lungt. Tror jag ska göra lite Is kaffe med. Gott Gott!




Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?