göra film

Svenskar suger på att göra film säger jag bara. Har precis tittat på Låt den rätta komma in med Emma. Finns någon sådan på Engelska med och tror den skulle varit tusen gånger bättre! Men alla jag pratat med säger att denna svenska film är den bästa genom tiderna. Fan heller att den är. Så ah. Detta var en dålig film och jag ångrar lite att jag köpte den.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Carola

Tycker den är riktigt bra!!den är djup,eftertänksamm och har flera budskap.Vilket svenska filmer oftast har!har du sett de 7 dödsynderna m Colin Nutely?Tillsammans?Hämden?Festen?kan berätta många många fler..Många amerikanska filmer är bra,men flesta av den har inget budskap.Vill vi inte ska anstränga oss då vi ser den..Fånigt!se den ingen o tänk ur andra synviklar..Varför råka just de träffas?hur ser förhållande vän/partner ut?var går gränsen att man blir beroende av någon?Om man får välja att leva eller inte och din enda chans för att överleva är att skada de man älskar.Var går gränsen?vad hade du själv gjort..Den är bra men finns många andra svenska som är bättre enl.min tycke o smak.

2011-03-29 > 22:51:02

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?