110313 x2

Nu är man påväg hem från morbror och hans familj. Har verkligen varit jätte mysigt hos dom och min morbror hjälpte mig och mamma med våra datorer. Imorgon är det måndag, så sjukt. Jag är inte redo för en ny vecka. Men imorgon är det ridningen och det är typ de enda jag ser fram emot inför morgondagen. Och hoppas verkligen det går lika bra som förra gången! :) när jag kommer hem så blir det att installera om alla mina SIMS spel. Känns ledsamt men så är det. Så förhoppningsvis kommer det fungera igen när jag installerat om allt. Men nu ska jag lyssna lite på musik på min Ipod och koppla av. Jag börjar bli trött.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Mariusemma

Follow your dreams, you can reach your goals.

2012-01-30 > 11:09:15
BLOGG: http://mariusemma.blogcorporate.com

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?