110304

Jahapp, nu sitter man här, på bussen, ensam. Om en halvtimma är jag i skolan typ. Känns ganska okej just nu. Emelie, en kompis åkte samma buss som mig till Karlshamn så vi snackade lite och sen väntade hon med mig på min buss. Så ett stort tack till henne. Anyway, om jag tror rätt nu så slutar jag vid 11:30 eller hur det var. Känns skönt att sluta så tidigt då det är fredag. Ska nog följa med mamma och mormor till Kristianstad för mormor behöver en ny tv. Så då kanske jag också ska ta och handla något, jag får se vad det är för affärer vi kommer gå i :) Just nu är det Eminem som kommer ur mina hörlurar på Ipoden. Känns skönt för hans musik får mig att må bra. Men nu måste jag sluta skriva, ska koppla av lite innan jag är framme i skolan. Är ganska trött då jag vaknade vid 6 imorse.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?