110329 x3

Jag är inte ens trött men somnar väl snart ändå. Imorgon blir hela dagen full. Först skola, sedan BUP, efter BUP måste jag äta något. Efter det så hämtar Emma mig vid halv 7 och då ska jag följa med henne till brukshundklubben och där ska vi vara tills halv 9. Kommer bli kul imorgon men dagen kommer bli så himla lång. Mamma satte på mitt element på mitt rum så det är verkligen jätte varmt. Stängde av det för en halvtimma sedan så får hoppas det svalnar snart. Hade kunnat öppna fönstret men då jag har mitt rum i källaren så är det ingen bra idé. Jag vill inte ha in en massa kryp på mitt rum. Usch, nej. Så har funderat på att typ skaffa ett myggnät när det blir lite varmare ute och sätta för fönstret så jag kan ha det öppet ibland iallafall. Det låter faktiskt bra i mina ögon och jag kan se det framför mig också.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?