110325

Sitter i skolan nu, finslipar på ett Svenska arbete.
Det är Fredag idag, och VÅFFEL DAGEN(!) så jag ska faktiskt köpa hem Våffel smet (eller vad det nu heter, det är typ i en påse), glass, grädde och sylt och sen ska jag göra våfflor ikväll! Massa, massa, massa, massa gott :D I luuuuuuuuuuv våfflor :D
Idag blir det att göra en massa saker där hemma. Jag ska duscha, fixa håret, städa toaletten där nere, fixa mat, städa kattens matplats, försöka städa på mitt rum lite m.m. Och ikväll vid 22 tiden blir det film som belöning (typ)! (: så det känns okej. Mamma är inte hemma för hon ska sova i stan inatt så jag har huset för mig själv, äntligen, haha (: Men nu ska jag fixa klart Svenska uppgiften.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?