verkar, påverkar



SVAR; Jag har inte riktigt lärt mig hur det påverkar ännu. Men ADD och AD/HD är samma sak så förmodligen verkar det ju på samma sätt också. Första gången jag tog tabletten så blev jag alldeless lugn i hela kroppen och kan säga att det är underbart. Vad jag förstår på min läkare så ska jag ha enklare att koncentrera mig då jag tar tabletterna. På din fråga med vad som påverkar mig mest med mitt ADD så är jag väldigt osäker. Fick liksom reda på det för en vecka sedan. Men jag har haft väldigt svårt med skolan och att koncentrera mig på lektionerna. Om tillexempel jag sitter och ska skriva en svenska uppgift och några personer i klassen pratar med varandra eller om läraren hjälper en i klassen så slutar jag upp med allt jag gör och lyssna på vad dom säger istället. och på så sätt har jag svårt att komma igång/avsluta mina skoluppgifter. Jag märker det då jag sitter på en buss och kanske pratar med en kompis och några andra i bussen sitter och pratar, då lyssnar jag på dom. Om jag ska cykla så är jag inte uppmärksam på trafiken, likaså när jag går. Jag kan se att en bil kommer från höger och ska stanna, men jag ser inte att bilen från vänster kommer fortsätta köra tillexempel.
ADD Uppmärksamhetsstörning som sagt.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Maja

Jag är inte säker. Men jag tror att Concerta är humör/känslo-stabiliserande.

2011-06-28 > 22:46:18
BLOGG: http://ameera.nu
linns beautybox

åh vad sjukt att få en diagnos så fruktansvärt sent i livet. hur kommer det sig att du gjorde en utredning?

2011-06-28 > 23:23:27
BLOGG: http://beautyboxen.blogg.se/
Mathilda

Shit, älskar din header! :o Så fin!

2011-06-29 > 00:27:44
BLOGG: http://mathilda.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?