Smärta

Sitter i sängen och dricker lite Yoggi. Har tittat på en film och ska försöka sova. Hoppas verkligen det går för jag har sån jävla smärta i min högra axel så jag nästan får panik. Det gör så jävla ont, och jag är inte en sån som klagar förens det verkligen gör ont. Så det jag vill är att jag somnar så jag inte känner smärtan. Har haft ont i den sedan i Torsdags och jag vet inte alls vad jag gjort. Ibland är det som om jag inte har någon känsel i armen. Mia gav mig lite massage i Lördags och då kommenterade hon att jag var spänd på min högra sida utav ryggen. Och min mamma sa likadant idag när jag kom hem till henne. Fattar inte varför jag fått såhär ont. Och det gör t.o.m ont när jag rör armen just nu känner jag. Men äsch, jag måste verkligen försöka sova för orkar inte med smärtan. Det är sjukt.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Johanna

Super fin blogg ! :)

2011-06-13 > 10:18:04
BLOGG: http://johannabarba.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?