inte datorn ikväll

Sätter mig inte mer vid datorn ikväll. Känner att jag inte orkar. Ska upp vid 6 imorgon då jag, Emma och Julia ska åka till Ölands Djurpark. Och pratade om att jag nog skulle lägga upp foton ikväll men då jag tror det blir väldigt mycket fotograferande imorgon så känner jag att jag väntar tills imorgon och lägger upp bilderna jag kommer ta imorgon istället. Nu är jag påväg hem, ska färga håret. Sen blir det att ta mina tabletter (inte dom för ADD) och titta på någonting på Tv kanske. Ska försöka sova tidigt ikväll så jag är utvilad tills imorgon. Men ah, skriver nog ett sms inlägg imorgon när vi är påväg till Öland yess :)



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Nathalie

ikväll gör jag absolut ingenting, lite tråkigt...men alla vännerna är upptagna:)

2011-06-29 > 20:24:06
BLOGG: http://liborius.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?