Nattlista

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag hade så många nya besökare på bloggen! (:
Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov med katten.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Klickade på X:et på Spotify fönstret och ändrade till "Blanda".
Det sista du sa högt: "Ska inte vara uppe så länge" tror jag det var.
Det senaste någon sa till dig: "Gå och lägg dig" typ.
Vad har du druckit idag: Mjölk. Cola.
Vad var det senaste du åt: Amerikans Rulle.
Vad var det senaste du köpte: Snacks
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun
Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt. Inte så jätte kallt ändå tror jag.
Godaste glassmaken: LIME :D (Thailand) men annars gillar jag Mint & Choklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Sover du tungt: Ibland.
Drömmer du mardrömmar: Varranan natt.
Trivs du med ditt jobb: Jag jobbar inte - men trivs inte med min skola.
Favoritklädsel: Jeans och Hoodie med D-kedja typ. Ibland skjorta.
Favoritlåt just nu: Kan inte välja.
Vad ser du om du tittar till höger: Min kamera.
Vad gör dig glad just nu: Musik och min katt.
Vad ska du göra härnäst: Efter jag skrivit denna listan ska jag fixa Teé till migsjälv.
Höger eller vänsterhänt: Höger. Men är vänsterhänt då jag ska lyfta tunga saker och så.
Humör just nu: Trött - fast inte trött som i "jag vill sova".
Favoritgodis: Choklad ):
Kläder just nu: Vitt Linne med mina gråa sovbyxor.
Sommarplaner: Sollefteå, umgås med nära&kära. Fotografera och kanske börja att skriva på en ny bok.
Hur många kuddar sover du med: 2stycken.
Spelar du något instrument: Kan spela några acord på Gitarr.
Morgon eller nattmänniska: Natt. Alltid varit natt.
Vad är viktigast för dig: Att leva dagen som den kommer.

Är du kittlig: Haha, ja.
Snarkar du: Nope. Men gnisslar tänder ibland, hah!
Stjärntecken: Skytten.
Äckligaste insekten: Alla.
Längtar du mest efter just nu: En varm kopp Teé och att sätta sig under en filt i soffan och titta på någon bra film. och så längtar jag tills man ska upp till sollefteå och vara där - fiska en massa också!



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?