Dagens lista x5

Dagens humör: Inget vidare.
Dagens mående: Samma som humöret.
Dagens borde: Ingenting.
Dagens frisyr: Otvättat.
Dagens smink: Sminkar mig inte längre.
Dagens klädsel: Just nu - Mjukisbyxor och ett vitt linne.
Dagens planer: Relaxa.
Dagens vill ha: Egen lägenhet.
Dagens längtan: Flytta hemifrån.
Dagens fundering: Varför jag inte kan flytta hemifrån.
Dagens beroende: Datorn.
Dagens tråkigaste: Att mamma är hemma.
Dagens musik: Van Canto - In The Forest


" Now you all know
The bards and their songs
When hours have gone by
I'll close my eyes
In a world far away
We may meet again
But now hear my song
About the dawn of the night
Let's sing the bards' song "



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?