Dagens blogg Vinnaren

HÄR ÄR VINNAREN SOM VANN DAGENS BLOGG;



 


Vad jag tycker om denna bloggen;
Jag gillar hur man får följa Emmy's och Esters liv. Ester har precis fått valpar och jag gratulerar verkligen! (:
Emmy skriver på ett bra sätt & hon skriver så man inte tappar i texten. Hon verkar vara en jätte snäll person och verkar verkligen bry sig om andra! Kika gärna in i hennes blogg genom att klicka på bilden!

Glöm inte att anmäla er till nästa dagens blogg som kommer upp 08:15 !! (:
ALLA har chans att vinna & man kan inte vinna två gånger på rad.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Emmy

Nämen tack hörru! :) Kul att se! :)

2011-06-19 > 11:22:38
BLOGG: http://esterochjag.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?