110618 x2

Är snart hemma nu. Ska värma lite mat och sen ska jag nog lägga in bilderna från Möhippan i datorn. Blev väldigt många bilder som var lika varran men nu får det vara så. Hade egentligen velat vara med hela dagen men då dom sen ska in på en pub så kommer jag liksom inte in där. Och det är inte kul då. Men ah, snart hemma som sagt. Och glöm inte att ni har tills ikväll klockan 20 att anmäla er till Dagens Blogg. Vinnaren kommer utses ikväll MEN inlägget kommer inte upp förens imorgon bitti vid 8 (tidsinställt inlägg). Och som sagt så kommer jag titta igenom alla bloggar som anmält sig och välja ut Den blogg som intresserar mig. Och kom ihåg - ALLA HAR EN CHANS ATT VINNA. Varesig Du är en ny bloggare eller om Du bloggat i några år! Alla kommer ha en chans att vinna.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?