110630

Hemma nu. Varit hemma i kanske typ 30 minuter, något mer.
Hinner inte blogga, ska träffa en kompis snart. Berättar troligtvis ikväll hur det var och bilder kommer nog upp i samma inlägg då! slänger väl kanske in ett sms inlägg när jag är med polaren. Har ju klippt mig (igår) och mamma färgade håret på mig igår med efter klippningen. Så skickade ett MMS till bloggen imorse med en bild på mitt nya hår. Så lägger upp en bild med före och efter i ett nytt inlägg.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?