110629

Nu sitter jag förmodligen i bilen påväg till klippningen.
Var verkligen jätte segt att stiga upp idag! Men ändå steg jag upp ur sängen lite efter halv tio tror jag. Tog min tablett och åt en tallrick yoggi. Längtar verkligen efter att få klippa mig. Så skönt när någon fixar ens hår och plus att jag behöver verkligen klippa mig. Som sagt, när ni läser detta är jag påväg till klippningen. Efter att jag klippt mig blir det nog att följa med mamma in till stan kanske (hon ville det). Så vet inte riktigt när jag kommer hem isånnafall. Tar kameran med mig så blir kanske lite foton ikväll som man lägger upp!


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



Maria - med bebis i magen ☆

hade också svårt för att ta mig upp ur sängen imorse!

2011-06-29 > 14:22:38
BLOGG: http://fashionstars.blogg.se/
Sara

Hoppas klippningen blir bra :)

2011-06-29 > 16:19:47
BLOGG: http://aamaziing.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?