110623 x3

Nu har jag fixat med det mobila bredbandet iallafall.
Men nu helt plötsligt så verkar det inte gå någon ström till min dator så den laddas inte, och om jag inte har sladden i så kan jag typ bara sitta vid datorn i 30 minuter. Ahja ): hoppas det löser sig !! Ska ta ut batteriet lite och se om det kanske blivit överhettat då jag hade datorn igång senast. Men nu ska jag ta en bit choklad och kolla mejlen, har en som ville att jag skulle göra en design till henne tydligen (:

EDIT; tydligen visade det sig att strömmen gått här, haha! då jag just nu är ute på en liten kolonilott så får man inte ha över en viss Watt ström (eller vad det heter). Så ska påminna mig själv nästa gång att inte ha värmefläkten OCH datorn igån samtidigt. haha.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?