110622

nästan precis uppstigen. Tandläkaren vid 11:20.
vid 16 tiden förhoppningsvis så ska Emma och Julia hämta mig och då åker vi ner till skåne någonstans och har picnik typ (: Vad som mer idag händer än tandläkaren och skåne vet jag inte. ska nog ut och ta en cigarett nu. min tablett har jag nästan precis tagit så väntar på att den ska verka. och kommer då skriva hur det känns och om jag känt någon skillnad igår osv. Men yess, nu blir det cigg & sen Teé.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?