110620 x2

Nu ska jag spela klart C.A och sen ska jag lägga mig i sängen.
Sov i typ 5 timmar inatt så har mycket att ta igen känner jag. fast känner mig inte trött som i att jag vill sova men är ändå trött. haha, svårt att förklara. Men ah, imorgon ska jag försöka stiga upp vid 8 också, för att känna hur dagen blir. Mamma jobbar till 4 så har dagen för mig själv, känns ändå ganska skönt. C.A spelet väntar på mig nu ;) ska fortsätta spela. Ha en bra dag nu alla :D och glöm inte att klicka HÄR.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



SOFIA

Ha en fin kväll! KRAM

2011-06-20 > 23:19:11
BLOGG: http://sofiahanden.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?