110619 x2

Ny duschad och tittar just nu på Fear Factor. Usch, dom äter typ just nu maskar och gud vet vad.

EDIT;
känner att eftersom att detta inlägget var så kort så kan jag fortsätta skriva lite på det istället för att skriva ett nytt inlägg idag, och isånnafall det 8one inlägget idag ;) Men ah, nu vid 19 så börjar Bambi på tv, och eftersom att jag är som jag är så ska jag faktiskt sätta mig o titta på den filmen. Har inte sett en Disney film på länge så kände att det var da för det nu. Vet inte om jag kommer titta på hela filmen men det återstår väl att se.



Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!



J.G~



Hello! ヾ(^∇^)♪ 彡☆★

Happy summer~! ^^

2011-06-19 > 21:39:02
BLOGG: http://jaygee.blogg.se/

NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?