110614 x2

Nu ska jag lägga in bilder i datorn o sedan får jag gå ner till Statoil. ska följa med Jennie till hennes hoppträning.
Blir att Sweden Rock bilderna kommer upp ikväll så håll utkik! tror dom är uppe tills 21 iallafall. Har sett att jag fått nya besökare idag och det är väldigt kul (: Och det skulle vara jätte kul ifall ni vilje följa mig på Bloglovin', det är enklare att hålla utkik efter inlägg osv då. Men nu ska bilderna läggas upp i datorn o sen ska jag fixa till mig.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?