110612

Ja, nu är Sweden Rock slut för i år. Det är sjukt. Så tyst. Så tomt.
Vaknade vid 11 idag typ. Gick hem till mamma vid 12. Är fortfarande trött. Somnade inte förens 4 inatt typ. Sick! Men nu ska jag äta mina cornflakes och funderar på att kanske göra em smoothie sen, känner att jag måste ha något kallt och gott. Var med Emelie igår, träffade Rasmus också. Drog upp på Rocken med Emelie och skulle titta Ozzy men det var så mycket folk så man såg knappt ingenting. Så vi gick hem igen. Lämnade av Emelie hos henne och sen gick jag också hem. Fast stannande och pratade med Lasse lite och satt väl med honom i typ en timma och väntade på att Martin, Mia och Roger skulle komma tillbaka för dom skulle åka hem redan på natten. Så när dom kom så kramade man om dom, sa att man haft det kul och att man saknar redan tills nästa år. Och självklart så säger man att man kommer sakna dom med. och det gör jag. Fast har funderingar på att åka upp till Varberg någon helg kanske eller så. Kanske funderar på att åka upp till Wheels 'n' Wings som är den 15-16 Juli. Ska fundera på det. Måste få lov utav mina föräldrar också. Eller snarare, det är nog mamma som jag måste få lov utav. Pappa vet att om jag åker upp till Varberg så tar dom hand om mig. Han litar på dom. Men mamma känner dom knappt. Men jisses vad jag skriver. Haha! Nu måste jag äta cornflaksen och sen vet jag inte vad jag ska göra. Hah! Ska lägga in bilder i datorn också från festivalen.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?