110609 x2

Sitter i soffan med hörlurar i öronen och lyssnar lite på musik från Youtube på datorn.
Har fixat med lite ideér till en tatuering jag vill ha (kommer göra den när jag är myndig). Och tycker väl det blir ganska bra ändå. Vet ju hur jag vill ha den fast det värsta är att man inte riktigt vet var man vill ha den. Men yess, det är något man får fundera yttligare på. Lenny har varit här sedan 3 tiden typ någonting s har suttit och snackat med honom, hans polare kom inte idag utan ska nog komma imorgon istället. Ska höra av mig till mamma om att jag nog sover hos pappa inatt igen. Tycker det är så skönt att vara hos honom. Men nu ska jag stänga av datorn och sätta mig på altanen med de andra, skriver la ett SMS inlägg senare ikväll men vet inte om det kommer läggas in på bloggen. De har ju varit strul med det under snart en veckas tid.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?