110608 x2

Har rensat bilder i kameran och lagt in en den i datorn. Nu kan jag "bara" ta 251 bilder till. Haha.
Lenny var här en stund med Alva och det var kul att träffa honom. Trodde det skulle vara mulet väder idag men nu är det faktiskt sol ute och rättså varmt också. Har gjort en ny bakgrundsbild till datorn, tog mig 5 minuter att fixa till den, sweet (:
Men nu ska jag sätta mig ute i solen och bara relaxa.


Innan du kommenterar så vill jag gärna berätta följande;

- Du är inte Anonym, jag kan se din IP adress.
- Att ta mina bilder är förbjudet!
- Kränkande kommentarer raderas.
- Jag svarar gärna på dina kommentarer.
- Om du har någon fråga så ställ den HÄR .

Kontakta mig? - [email protected]

Tack för din kommentar och välkommen åter!




NAMN:

MAIL:

BLOGG:


KOMMENTERA:


Är du här ofta?